понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Вітаю!

Доброго часу доби, шановні відвідувачі блогу!

Дякую, що завітали на мою сторінку!
Мене звуть Волошина Олена Вікторівна. Працюю вчителем інформатики Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 імені П. П. Шумилова Бобринецької районної ради Кіровоградської області. Дуже люблю свою школу та інформатику.
Сподіваюся, що вчителі знайдуть на блозі корисну для себе інформацію, а учні - цікаві завдання.)
Свої побажання та пропозиції Ви можете занототувати на стікері віртуальної стіннівки.

Освоюємо інформаційний простір разом!

Малюнок моєї доньки Анни))):


6 коментарів:

  1. Знаючи Вас, особисто, я впевнено можу сказати, що знайдуть... і діти, й вчителі... Так тримати... Натхнення, терпіння, і ще хоч пару годин до доби, щоб було коли виспатися...)))) бо я так думаю, що Ви прицюєте так як і всі ми - вночі... Молодець!!! Так тримати...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, колего! Мені приємно співпрацювати з таким працелюбним і творчим вчителем, як Ви.

      Видалити
  2. Просто цікаво: як ставиться до Вашого захоплення сім'я? Як стимулює творчу діяльність керівництво?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чоловік вважає, що це даремна трата часу.)
      Керівництво одобрює мою творчу діяльність. Керую районною школою практичної допомоги для вчителів інформатики.)

      Видалити
  3. Добрый вечер!
    Елена, Ваш блог - супер!!! Вы - молодец! Я ещё не такой "хакер". Так держать!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго вечора, п. Юліє! Дякую. Намагалася створити цікавий для учнів та вчителів блог. Лише час покаже, чи мені це вдалося.)
    У Вас теж все обов'язково вийде! Головне - бажання!
    Щиро бажаю Вам натхнення, цікавих ідей, креативу, успішного блогу та сайту!

    ВідповістиВидалити